Quiz- Do jakiego leśnego stada należysz?

 

Witajcie! Dawno nie publikowałam postów, więc postanowiłam że w końcu coś wstawię! Otóż w dzisiejszym poście daję wam link do quizu "Jakim stadem leśnym jesteś"! Znajdziecie go też na oficjalnej stronie Star Stable, pod zakładką "Dzikim lesie". Dobra już więcej nie przedłużam, tu macie link👉 Quiz . 

PS

Zapraszam też na mojego TikToka! Moje konto nazywa się @Acimel.ek! Co prawda nie nagrywam na nim o SSO, ale miło by mi było gdybyście zajrzeli i zostawili coś po sobie ☺. Pamiętajcie do 10 kwietnia oddaję obserwacje, i daje 💗 pod 1 filmikiem! Bardzo Wam dziękuję za AŻ tyle wyświetleń bloga! Mam nadzieję, że teraz będę bardziej aktywniejsza na moim Blogu, za każde wsparcie dziękuję 💗.

Wesołych Świąt Wielkanocnych, i miłego dnia!

Leah 💗

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

10 urodziny StarStabe już niedługo!- Specjalna ankieta, i nowe konie arabskie.

Hacki do StarStable- przydatne, czy jednak nie?

Klubowa hala jeździecka!