Top 6 rzeczy, których prawie nigdy nie używam w SSO

 1. MYCIE POSTACI

No tak nie wiele osób wie o tej funkcji, dostępna jest tam gdzie myjemy konia.

2. KARMIENIE POSTACI

Na Jorvik jest wiele kawiarni, jednak ja prawie nigdy nie kupywałam np. babeczki czy picia.

3. ZMIENIANIE NAZWY KONIA

Dostępne jest ono u notariusza (np. w Forcie Pinta), ja nigdy nie zmieniałam nazwy chociaż miałam takie zamiary.

4. WYSTĘPOWANIE W "SERIALACH" TWORZONYCH PRZEZ GRACZY

Na pewno nie raz na czacie widzieliście wiadomość "Ktoś chce występować w serialu? Pisz kod (np) 332". Raz w sumie nawet chciałam, ale ktoś wywalił mnie z grupki na Discordzie (xd).

5. ZABAWA W "REAL" LUB "CHODOWLĘ"

Nie raz na czacie widać "Real- klacz 334, ogier 223, źrebię 443". Mnie takie zabawy jakoś nie kręcą, nigdy nie brałam w tym udziału.

6. ZMIENIANIE MAŚCI KONIA POCZĄTKOWEGO

Tylko raz w życiu mojej SSO- wej postaci zmieniłam maść konia początkowego, opcja jest dostępna na "tablicy ogłoszeń" w naszej własnej stajni.


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Zamierzam dodać coś nowego w zakładce "rozrywka".

Leah 💗



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

10 urodziny StarStabe już niedługo!- Specjalna ankieta, i nowe konie arabskie.

Hacki do StarStable- przydatne, czy jednak nie?

Klubowa hala jeździecka!